دانلود بازی Syndicate برای XBOX360
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

داستان بازی در سال ۲۰۶۹ می گذرد زمانی که دنیا به وضعی درآمده است که میتوان گفت تقریبا هیچ دولت مستقلی در آن وجود ندارد، کشور ها تصمیم گیرنده ی خویش نیستند بلکه سه قطب اصلی اقتصادی جهان به جنگی عظیم بر سر کسب سود بیشتر دست زده اند که به نظر می رسد همه چیز را در کام خویش خواهد بلعید، در این بین دیگر خبری از لشکر کشی های عظیم و تانک هاو جت های پیشرفته نیست بلکه مامورین ویژه و عملیات های سری آنان برای از میان برداشتن موانع سندیکاهای متبوعشان شرایط میدان جنگ جهانی را رقم میزند،در این بین شما در نقش Miles Kilo مامور علی رتبه ی تشکیلات اقتصادی اروپا ظاهر خواهید شد که وظیف دارد به هر قیمتی شده اوامر بالا دستان خود را عملی کند، تا به حال نکات زیادی از داستان بازی مشخص نشده است اما با توجه نام درخشان سازنده و البته غنای داستانی سری می توان مطمئن بود که با یک خط داستانی بسیار قوی طرف خواهیم بود. برای مطالعه نقد کامل و دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

syndicate xbox360 cover small دانلود بازی Syndicate برای XBOX360

 

 

http://donyayebazi.net

دانلود بازی The Darkness 2 برای XBOX360
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

Darkness II دوباره با کوله باری از ترس ، وحشت و هیجان بازگشته است. سال ۲۰۰۷ سال اغاز تاریکی در صنعت بازی های ویدئویی بود همان سالی که TD با استقبال خوبی همراه نشد ولی اینبار همه چیز متفاوت خواهد بود. بعد از عرضه اولین بازی از فرانچیز Darkness المنت های جدیدی در سبک شوتر اول شخص ( FPS) به گیمپلی بازی افزوده شد که بدون هیچ تردیدی باعث ایجاد تغییرات گسترده ای در بازی های FPS شد. یکی مهمترین المنت های بازی Drakness ضربه زدن به دشمنان و ابجکت های بازی بود که این عنوان را به گیمی با المان های جدید تبدیل کرد. حال اگر امکان گرفتن و ضربه زدن به دشمنان را با دو دست شیطانی که کارایی بالای دارد تلفیق کنیم گیمپلی ای ویژه خلق می شود که جذابیت و سرعت وصف ناپذیری به گیم می دهد. به احتمال زیاد اطلاع دارید که سازنده بازی تغییر کرده است و احتمال ایجاد تغییرات دیگر در بازی وجود دارد با این وجود بازی با المنت های هنری جدیدی ساخته می شود.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه XPG بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

the darkness 2 دانلود بازي The Darkness 2 براي XBOX360

 

http://donyayebazi.net

دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

یکی از مهمترین تغییر سیستم گیم پلی مس افکت نسبت به نسخه‌های قبلی، سیستم نقش‌آفرینی آن است. در نسخه‌های گذشته با وجود گستردگی امکانات کلاس‌های مختلف و سیستم ارتقاء آنها، در نهایت هم سیستم نقش‌آفرینی بازی اقیانوسی بود به عمق پنج متر و بدون هیچ چالشی، خطی و مستقیم ادامه پیدا می‌کرد و در نقطه‌ای به اوج خود می رسید. تنها چالش انتخاب قدرت مورد نظر و ارتقاء آن بود. اما درخت نقش‌آفرینی مس افکت ۳ به سیاق بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک، شاخه‌ای طراحی شده است. در این نوع از سیستم نقش‌آفرینی، با هربار قوی‌تر شدن یک قدرت یا ویژگی، امکانی به گیمر داده می‌شود تا انتخاب کند که چه ویژگی خاصی به آن قدرت یا ویژگی باید داده شود. مثلا برای کلاس سرباز، مهمات آتش‌زا را می‌توان در جهات مختلفی ارتقاء داد، یکی باعث افزایش قدرت آن می‌شود، یکی باعث می‌شود دشمنان پس از تیر خوردن بترسند و کنترل خودشان را از دست بدهند، یکی باعث می شود بقیه اعضای تیم هم از این ویژگی استفاده کنند و دیگری باعث افزایش ظرفیت مهمات اسلحه می شود. برای مطالعه نقد کامل بازی و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

mass effect 3 cover small دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360

 

 

http://donyayebazi.net

دانلود بازی Street Fighter X Tekken برای XBOX360
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

دو بازی قدیمی و خاطره انگیز در زمینه بازی های تن به تن این بار با همدیگر آمیخته شده اند و تاریخی ترین بازی در این زمینه را خلق کرده اند. در این بازی شخصیت های دو بازی Street Fighter و Tekken آمیخته شده و با یکدیگر روبرو می شوند. در این بازی شخصیت های بازی Street Fighter که از بازی Street Fighter IV از تکنولوژی تبدیل ۲بعدی به تکنولوژی روز دنیا و آپدیت های جدید بهره برده اند ، با شخصیت های کمپانی Capcom که می تواند به Mishima و Nina William اشاره کرد به نبرد می پردازند و رقابتی بیشتر از زیبا ، خاطره انگیز را خلق می نمایند ! شاید به نظر شما این بازی کاملا روایتی متفاوت از شخصیت ها را تعریف نماید ، ولی باید گفت که در این بازی شخصیت ها همان ویژگی های قدیمی خود را داشته و هیچ دخالتی در آن ها صورت نگرفته است تا شما بتوانید یک مسابقه انفجاری (!) را داشته باشید. در این بازی انیمیشن ها و جزئیات بازی به طرز چشم نوازی بهبود پیدا کرده اند و شما را مجذوب خود خواهد کرد. شما از هم اکنون می توانید این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

street fighter x tekken cover small دانلود بازی Street Fighter X Tekken برای XBOX360

 

 

http://donyayebazi.net

دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

زمانی که هنوز کنسول های PS2 ،Xbox و GameCube فعالیت می کردند، EA و استودیوی بازیسازی EA Big سبکی جدید از فوتبال را به نمایش درآوردند که قبلاً در بازی های کامپیوتری دیده نشده بود. تا قبل از عرضه FIFA Street کمپانی EA با عرضه NBA Street تجربه خوبی را بدست آورده بود و به همین دلیل تصمیم گرفت تا بازی فوتبال را با سبکی تازه به نمایش دربیاورد. نتیجه این شد که بازیکنان با سری بازی های FIFA Street روبرو شدند. اکنون بیش از ۳ سال است که از ساخت بازی FIFA Street جدید می گذرد. این سری از بازی ها در سال ۲۰۱۲ بازمی گردند و مسیر جدیدی را به نمایش درمی آورند.سازندگان FIFA Street جدید، تغییرات زیادی را در آن به وجود آورده اند و این موضوع باعث شده تا این بازی با تمام آن چیزی که تا کنون می شناختید، متفاوت باشد. زمانی که برای اولین بار این عنوان را تجربه می کنید، متوجه می شوید که بسیار تغییر کرده است. سبک کارتونی بازی به فراموشی سپرده شده و دیگر از انیمیشن های خنده دار خبری نیست. چیزی از نسخه های قبلی در این بازی دیده نمی شود. در این بازی واقعاً متوجه می شوید که فوتبال در کوچه ها و باشگاه های کوچک به چه صورت است. البته بچه های ایرانی به خوبی با اینگونه فوتبال بازی کردن آشنایی دارند! در این بازی دیگر خبری از زمین های چمن نیست و بازیکنان روی زمین های سفت و سخت بازی می کنند، اما همچنان دیوار یک دوست خوب برای شما است.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه SPARE بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

fifa street 2012 cover small دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360

 

 

http://donyayebazi.net

دانلود بازی Silent Hill Downpour برای XBOX360
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بسیاری از افراد برای اولین بار ترس و وحشت دنیای بازی های رایانه ای را با عناوین سایلنت هیل و رزیدنت اویل تجربه کرده اند. متاسفانه طی سال های اخیر این دو فرنچایز محبوب آنچنان که باید و شاید نتوانستند باعث رضایت طرفداران خود شوند. حال فرنچایزهای مذکور در صدد این هستند تا مجددا به روزهای خوب و رویایی خود باز گردند. بدین منظور مسئولین کونامی تصمیم گرفتند وظیفه ساخت نسخه جدید سایلنت هیل را به استدیو نه چندان معروف Vatra Games بسپارند. این بازی اولین بار در ماه آپریل سال ۲۰۱۰ با پسوند Downpour معرفی شد. یک حقیقت غیر قابل انکار آن است که دیگر استدیو ای تحت عنوان Team Silent وجود خارجی ندارد و بسیاری از افراد تاثیر گذار آن استدیو در ساخت Downpour همکاری نخواهند کرد بنابراین، نمی توان انتظار داشت آن فضا، اتمسفر و حس اورجینال بودنی که از ۴ نسخه ابتدایی سراغ داریم را مجددا تجربه کنیم. برای مطالعه ادامه نقد بازی و همچنین دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم از سرور اختصاصی وبسایت دانلودها ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

silent hill downpour cover small دانلود بازی Silent Hill Downpour برای XBOX360

 

 

http://donyayebazi.net

دانلود QTranslate v3.5.1 نرم افزار مترجم متن
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


در پست امروز وبسایت دنیای بازی دات لوکسبلاگ دات کام  ،نرم افزاری قدرتمند جهت ترجمه ی متون مختلف را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. "QTranslate" نرم افزاری کم حجم برای ترجمه ی متون است.این نرم افزار از اکثر زبان ها منجمله زبان فارسی پشتیبانی می کنند و کاربران می توانند متون خود را از زبان فارسی به زبان های دیگر و بالعکس ترجمه کنند.نرم افزار برای ترجمه ی سریع متون از کلید های ترکیبی برای نمایش متن ترجمه شده بهره می برد.ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار پشتیبانی از مترجم های آنلاین مانند translate.google ، microsofttranslator و babelfish.yahoo است.برای استفاده از این نرم افزار می بایستی به اینترنت متصل باشید.
 
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید....
 
http://donyayebazi.net