دانلود Shank 2 - XBLA بدون نیاز به jtag + jtag
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

دانلود بازی Shank 2 برای ایکس باکس با چهار قسمت ۴۰۰ مگابایتی برای شما گیمر های عزیز و مسلمان ایرانی.برای مشاهده ی توضیحات و دانلود و تریلری از این بازی زیبا به ادامه مطلب بروید.

  لینک ها بدون نیاز به جی تگ + لینک های جی تگی به صورت مجزا برای شما تهیه شده اند....



.:: دانلود ::.
  - 

http://donyayebazi.net

دانلود دموی بازی Mass Effect 3 برای J-TAG و NON J-TAG
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

دانلود دموی قابل بازی بازی بسیار بسیار زیبای Mass Effect 3 برای ایکس باکس بصورت جیتگ و غیر جیتگ با لینک های غیر چیلتر برای شما عزیزان.

 



.:: دانلود ::.
  - 

http://donyayebazi.net

دانلود بازی Alan Wakes American Nightmare برای xbox360
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

  دانلود بازی Alan Wakes American Nightmare برای ایکس باکس رو برای شما عزیزان اماده کردیم که میزاریم تا شما لذت ببرید و حال کنید.لینک های دانلود برای غیر جیتگ هستند.



.:: دانلود ::.
  - 

http://donyayebazi.net

دانلود بازی Need for Speed: The Run برای XBOX360
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|بازی به صورت PAL Region و با فرمت ISO می باشد|

 

nfs run cover small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای XBOX360

 

 

http://donyayebazi.net

دانلود بازی NeverDead برای XBOX360
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بازی NeverDead یکی از بازی‌هایی است که شرکت Konami ناشر و سازنده معروف ژاپنی در سال ۲۰۱۱ معرفی کرد. از قدیم شرکت Konami در ساخت بازی‌های اکشن مهارت ویژه‌ای از خود نشان داده است. مجموعه Metal Gear Solid از بازی‌های مشهور این شرکت، در بین علاقه‌مندان بازی‌های اکشن و پنهان‌کاری، از محبوبیت خاصی برخوردار است. سابقه خوب این شرکت در ساخت بازی‌های جذاب، باعث شده است NeverDead نیز مورد توجه منتقدان بازی و بازی دوستان قرار گیرد. در نگاه اول NeverDead تنها شبیه به بازی‌های اکشن ژاپنی است! البته مسلما NeverDead یک بازی اکشن ژاپنی است که به طور غیرقابل انکاری یادآور بازی‌های شاخص این گروه است. Devil May Cry و Final Fantasy شاید با اغراق کمتر، بازی‌هایی هستند که NeverDead شباهت زیادی به آن‌ها دارد. NeverDead یک نمونه کامل از تخیلات خاص ژاپنی است که البته طرفداران بسیاری نیز دارد. Demonها یا شیاطین دشمنان اصلی این فانتزی‌های ژاپنی هستند و قهرمانان این داستان‌ها نیز، توانایی‌هایی فرا انسانی دارند. قهرمان NeverDead یک شکارچی است که با Demonها می‌جنگد. او ۵۰۰ سال پیش در نبرد با شاه Demonها، همسر خود را از دست داد و شکست خورد اما در عوض توانست به موجودی بدون مرگ یا به تعبیر بازی جاودان تبدیل شود. برای مرور توضیحات کامل  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه SWAG بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Neverdead cover small دانلود بازی NeverDead برای XBOX360

 

 

http://donyayebazi.net

دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

قطعا طرفداران کشتی کچ در ایران این بازی را میشناسند. سری بازیهای WWE هر ساله روانه بازار می شوند و به جای اینکه طرفداران بازی را خوشحال کند, بدتر عصبانی میکند. زیرا چند سالی میشود که افت تکراری شدن به جان این عنوان افتاده است. با خبر تعویض تیم سازنده همه طرفداران امیدوار شدند که شاید این بازی بتواند تغییراتی در بر داشته باشد و بتواند یکی از بهترین ها باشد. چند سال بود شاهد پیشرفت آنچنانی در گرافیک و اللخوصوص گیم پلی این بازی نبودیم و فقط استودیوی Yukes چند کاراکتر را به این بازی اضافه یا کم میکرد. به خاطر همین طرفداران این بازی دلسر و ناراحت شدند. بعد از عرضه شدن بازی All star که گیم پلی سریع و روان بود با گرافیکی جدید نسبت به عرضه نسخه های smack down v.s raw مورد توجه طرفداران قرار گرفت. THQ گفته است که امسال فقط و فقط اسم این بازی تغییر نخواهد کرد و گیم پلی این بازی دچار تغییرات زیادی شده است و گرافیک این بازی هم ارتقاء داده شده است اما بر اساس تصاویر و تریلر این بازی گرافیک این بازی آنچنان هم عوض نشده است. نکته ی بعدی در بازی WWE 12 این است که بالاخره به تماشاگران کنار رینگ اهمیت داده شده و قرار است از لحاظ گرافیکی نسبت به نسخه های پیش تغیراتی مثبت داده شود. برای مرور توضیحات کامل نقد بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه SWAG بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

wwe 12 cover small دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360

 

 

http://donyayebazi.net

دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بالاخره دو استدیوی ۳۸lStudios و Big Huge Games فرصت اینو پیدا کردن که عنوان پر سرو صدای خودشون رو معرفی کنن، عنوان جدیدی با نام Kingdoms of Amalur: Reckoning در سبک RPG از طرف این ۲ استدیو به صورت رسمی حدود یک سال پیش تایید شد. تیم ها و اعضای با تجربه ای پشت ساخت این بازی قرار دارن، اعضای کلیدی مانند Ken Rolston که قبل از این بازی، طراحی قسمت سوم و پنجم بازی بزرگ Elder Scrolls رو داشت و Salvatore که نویسنده قادر و تواناییست که ثابت کرده در ساخت افسانه ها تبهر داره، Todd McFarlane طراح تیم بزرگ Spawn، کسی که در این بازی بخش طراحی صحنه هارو بر عهده گرفته و کسی که این نفرات بزرگ و افسانه ای رو در رویداد Electronic Entertainment Expo با هم آشنا و تونسته این تیم رو با این اعضای با ارزش دور هم جمع کند. ابتدای بازی در دخمه ای از اجساد شروع می شود، تنها چیزی که ما می دونیم اینه که کاراکتر ما از قبل مرده بوده و به لطف یک Gnome یک بار دیگر به زندگی بازگشته، بعد از گفتگویی یک طرفه با Gnome شخصیت ما مورد حمله ی اسکلت ها قرار می گیره، اینجاست که ما می فهمیم سازندگان بازی خیلی از حملات رو با هم ادغام کردن(کمبو)، مثل حملات از راه دور و…، هر نوع حمله ای طرف شخصیت ما با یک دکمه ی کاملا مجزا کنترل میشه، بگذریم، با ۳ حرکت سریع (کمبو) دشمنارو از بین می بریم، شما در حین مبارزات می تونید دشمنارو به هوا ببرید و در هوا به آن ها حمله کنید که آسیب بیشتری ببینند، به هر حال نتیجه ی این مبارزه جمع آوری چندتا وسیله از جمله زره، پوتین و شلوار از جسد اسکلت هاست. اینم بدونید که اگه شما بخواید می تونید وسایلی رو که دارید با وسایلی که جمع آوری کردید مقایسه کنید حتی می تونید ۲ تا وسیله که هنوز نگرفتید و در حال لوت(loot) شدن هست رو با هم Compare کنید که به شما کمک می کنه ابزارهای قوی تر شناسایی و بعد هم جمع آوری کنید. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه iMARS بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

reckoning cover small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360

 

 

http://donyayebazi.net